Schvalování objednávek je propracovaný modul, který Vám, případně zákazníkovi, kterému k tomu dáte oprávnění, zajistí dokonalý přehled nad vytvořenými objednávkami. Schvalování může probíhat ve dvou úrovních.
První úroveň je čistě zákaznická, kdy může zodpovědná osoba z centrály schvalovat, v případě potřeby, objednávky jednotlivým provozovnám, které pod ní spadají. Zodpovědná osoba tak může snadno vyhodnotit, jestli si prodejny nevytváří zbytečně velké zásoby a případně objednávku neschválit.
Druhá úroveň je pak mezi zákazníkem a Vámi, jakožto provozovatelem e-shopu a dodavatelem, kdy můžete vašim zákazníkům schvalovat či odmítat objednávky v návaznosti na to, jestli třeba plni smluvní podmínky či Vám svojí objednávkou nevybere veškeré skladové zásoby na některé položce.
Schvalování je také možné nastavit až od nějaké hodnoty objednávky, kdy objednávky o nízké hodnotě mohou bez problémů projít, ale objednávky od určité hodnoty musí být nejdříve schváleny. S jednotlivým fázemi schvalovacího procesu objednávky jsou pak samozřejmě svázané i e-mailové upozornění, které zákazník vždy obdrží. Tato upozornění mohou samozřejmě chodit na libovolný počet e-mailových adres v návaznosti na potřebě vašich zákazníků.