Nízký konverzní poměr trápí jistě nejednoho majitele e-shopu. Nejbolestivější jsou případy, kdy už sice zákazníka dostanete na svoje stránky, košík už se pomalu plní, ale ve finále nikdy nedojde k jeho odeslání a vy marně přemýšlíte proč tomu tak je. Tak přesně proti těmto případům jsme se rozhodli bojovat, a to za pomoci našeho modulu Opuštěný košík - emailová notifikace. Díky němu si můžete vydefinovat podobu e-mailové šablony, kterou pak automaticky odešleme zákazníkům, kteří opustili svůj rozpracovaný košík. Můžete je tak motivovat k návratu a dokončení jejich objednávky, a to například za pomoci dodatečného slevového kupónu, který bude součástí tohoto e-mailu. Anebo jim můžete jenom připomenout položky, které si v košíku zapomněli, a že se tenčí jejich skladové zásoby. Obsah je čistě ve vaší režii a to samé se dá říci i o časovém úseku vhodném pro odeslání této notifikace.