Pop-up okno je malé okno, které se objeví na obrazovce/displeji návštěvníka e-shopu, pokud splní určitou podmínku. Jeho cílem je upoutat pozornost zákazníků. Nabídnout jim něco speciálního nebo je přimět k určité akci. Nejčastějším využitím je uvítací okno, které se zobrazí ve chvíli, kdy zákazník poprvé vstoupí na webové stránky. Toto okno se zpravidla snaží zákazníka uvítat a přesvědčit ho k registraci či odběru newsletteru, výměnou za slevu na první nákup. Pop-up okna jsou účinným marketingovým nástrojem, ale je potřeba je využívat s rozmyslem. Pokud jsou příliš častá, rušivá nebo nevhodná, mohou zákazníky odradit a snížit tak důvěru v eshop. V našem případě je pop-up okno zobrazeno hned při příchodu na stránku a návštěvník jej musí zavřít, aby se mohl pohybovat dále na stránkách. Zobrazené informace si můžete sami libovolně editovat, včetně časové platnosti a omezení na konkrétní typy zákazníků.