Sofishop (https://www.sofishop.cz/)
Nastavení Přihlášení přes Seznam
Nastavení Přihlášení přes Seznam
Pro správné (nastavení) propojení vašeho obchodu se službou Přihlášení přes Seznam je potřeba mít svůj vlastní Seznam účet. Pokud ho nemáte, založte si ho na stránkách Seznamu.
Krok 1
- Přihlaste se na webu Seznam pro vývojáře
- Přejděte do sekce Přihlášení přes Seznam → Správa služeb
- Klikněte na Přidat další službu, otevře se vám okno s nastavením
- Do pole Název služby vyplňte libovolný text, který se zobrazí uživatelům při přihlašování, např. „Přihlášení na Můjeshop.cz“
- Do pole Ikona služby (URL) můžete vložit odkaz na ikonu (např. vaše logo), která se pak bude uživatelům zobrazovat v jejich účtu v přehledu přihlášení na Seznamu
- Do pole Každý řádek je jedna URL pro přesměrování vložte URL adresu ve tvaru např.
https://www.mujeshop.cz/seznam_login.php
. Má vždy stejný tvar, liší se jen názvem domény - Do pole URL vašich zásad ochrany soukromí vložte odkaz na vaše zásady nakládání s osobními údaji uživatelů
- Zaškrtněte souhlas s podmínkami Seznamu a klikněte na Přidat novou službu
Obrázek 01 – Příklad vyplněných polí pro přidání nové služby
Krok 2
- Po přidání nové služby se vám zobrazí její detaily, včetně vygenerovaných údajů ID klienta (client_id) a OAuth tajemství (client_secret), viz Obrázek 02
- Oba kódy (client_id a client_secret) si zkopírujte a přejděte do administrace obchodu
Obrázek 02 – Příklad založené služby
Krok 3
- V administraci vašeho e-shopu přejděte do Nastavení → Parametrizace
- Zde si přes filtr "Moduly" vyfiltrujte pouze PRIHLASENI_PRES_SEZNAM - Přihlášení přes Seznam a upravte tyto parametry:
do pole "seznam_client_id" zadejte kód client_id
do pole "seznam_client_secret" zadejte kód client_secret
zapněte parametr "show_seznam_login"
Obrázek 03 – Příklad vyplněných údajů v administraci obchodu
Krok 4
- Po vyplnění a uložení nastavení se vašim zákazníkům začne v obchodě zobrazovat tlačítko pro přihlášení přes Seznam (viz Obrázek 04). Po nastavení doporučujeme přihlášení přes Seznam otestovat, zda vše funguje v pořádku.
Obrázek 04 – Příklad zobrazení přihlašovacího tlačítka v e-shopu