Sofishop (https://www.sofishop.cz/)
«
Chatovací systém FRESHDESK

Chatovací systém FRESHDESK

Kód funkce: S4000

Freshdesk nabízí nástroj pro zákaznickou podporu. Jeho součástí je live chat, chatbot, ticketovací systém a automatizace pro efektivní správu zákaznických dotazů. Pomáhá firmám zlepšovat zákaznickou zkušenost a podporovat růst podnikání.

Zaslat dotaz k funkci

Freshdesk je cloudová platforma pro zákaznickou podporu, která umožňuje firmám efektivně spravovat dotazy zákazníků pomocí live chatu, chatbotů, ticketingového systému a automatizace. Díky snadnému ovládání a širokým možnostem integrace zlepšuje produktivitu týmů a zvyšuje spokojenost zákazníků. Freshdesk je ideální pro firmy všech velikostí a pomáhá poskytovat rychlé a kvalitní služby, které zlepšují zákaznickou zkušenost a podporují růst podnikání. V ceně tohoto modulu je integrace aplikace Freshdesk na váš e-shop/webovou stránku.